پنجابی اکھان ردیف ‘ا’ 10 – 6

6 – 10            پنجابی اکھان، ردیف ا.         –


ااس سے پہلے آپ ” پنجابی اکھان ردیف ” ا ‘ 5 – 1 ” پڑھ چکے ہیں. عوام نے اس سلسلے کو بہت پسند کیا ہے. اور اصرار کیا ہے کہ اس سلسلے کو آگے بڑھایا جاےُ. ہم ناظرین کی خواہش کا احترام کرتے ہیں اور ہماری پوری کوشش ہو گی کہ یہ سلسلہ اپنے اختتام تک پہنچایا جاےُ.
اپنا پسندیدہ آرٹیکل پڑھیےُ :


پنجابی اکھان نمبر 6
آپے   ای   میں   رجی   کجی  ،   آپے  میرے   بچے   جیون   

میرے   پاس   سب  کچھ   ہے  ، مجھے   کسی   کی  پرواہ   نہیں  میری   اولاد   زندہ   رہے  مجھے   وہی   کافی   ہے .
بہت   عرصہ   ہوا   ہمارے   گاؤں   میں   علی  نامی  ایک      تیلی  رہا  کرتا   تھا. غریب   آدمی   تھا ،   بھیز   ببکریاں   چراتا ، ان  کا  دودھ   پی   کر   گزارہ   کرتا ، ان   کی   اون   سے  کچھ   آمدنی  ہو  جاتی .  اس   کی   بیوی   مر  گئی کچھ  عرصہ  بعد  اس  نے   ایک  عورت
کو بغیر   نکاح اپنے   گھر   میں   ذال   لیا . گاؤں  میں  ایسی  بات   کو   نهایت  معیوب  سمجھا  جاتا   ہے . گاؤں  والوں  نے  اسے   سمجھایا  کہ   یا    تو   تم  اس   عورت   سے   نکاح   کر   لو   یا   اسے   گھر   سے  نکال  دو . علی  نے کچھ   آئیں  بائیں  شائیں  کی. تو
گاؤں  والوں  نے   متفقہ   فیصلہ   کیا   علی   سے   بول   چال   بند .  اس کا حقہ   پانی   بند .یعنین  گاؤں   کا   کوئی   آدمی   علی   سے   نہ تو   بات   چیت   کرے   گا   اسے   اپنے   نہ   تو   پانی   دے   گا   نہ   اس   کے   ہاں   سے   پانی   دے   گا . نہ   ہی   اس   کے  ساتھ   حقہ
پۓ  گا  یہ   بائیکاٹ   چلتا   رہا. علی   کے گھر   پانی   نلکا     تھا. لوگ اس   کے   گھر   کے   سامنے   سے   گزرتے   تو   نلکا   چلا   کر   پانی   بھرتا   اور   کہتا   ” ہمارا   نلکا   پانی   دیتا   ہے   یا   نہیں ، اپنا حقہ   تازہ   کرتا ، مکان   کے  باہر   کے دروازے   میں   بیٹھ   کر   حقہ   پیتا اور   منہ                    سے   دھوآں   نکالتے  ہوۓ  کہتا  ” دیکھو   تم   لوگوں   نے   میرا حقہ   پانی   بند   کیا  ہؤا  ہے. دیکھ  لو   میرا   نلکا   پانی   بھی   دیتا   ہے   اور میرے   حقہ   سے  دھؤاں   بھی   نکلتا   ہے  ” ایعنی   تمہاری  پابندیوں کا    مجھ   پر   کوئی  اثر   نہیں   ہؤا
جب   کسی   شخص   کو   دوسرے   لوگ   کسی   کام   میں   حصہ   نہ   لینے    دیںیا   کسی بھی   کام  کے لۓ  نہ   پوچھیں   اور   وہ   گویا   اچھوت   سا    بن   جاۓ .  ایسے   موقعوں  پر   اپنے   آپ   کو  تسلی  دینے   کے   لۓ  اپنے آپ  سے   یہی   کچھ   کہتا   ہے
 

اکھان نمبر 7.  

آپ   تے  گلیوں بہمنا        ججمان   وی   گالیا نال    

خود   تو    ذوبے   ہو  ہمیں   بھی   ساتھ   ڈبو   دیا .
متحدہ    ہندوستان   میں  گاؤں   کے   لوگ   خصوصأ   ہندو   کوئی   کام  کرنے  سے پہلے   عمومأ     پنذت  سے    رہمنائی  لیتے     تھے     یہ    پنڈت     ہندوؤں  کے   مذہبی   رہنما   ہونے   کے   ساتھ   ساتھ   علم  نجوم   اور   جوتش   نیں   بھی کچھ   درک  رکھتے
تھے .     ہندو    قوم    دنیا    کی   سب    سے   زیادہ   توہم   پرست   ہے .  اور   ہر   کام  شروع   کرنے   سے   پہلے   پنڈت    سے   مہورت   نکلواتے   ہیں.  مہورت   کا    مطلب   ہے   نیک یا   اچھی   ساعت  کا   انتخاب .  اس   کے  لۓ    علم   نجوم   کی   مدد   سے
زائچہ   تیار   کرتے   ہیں .اور   دیکھتے   ہیں   کہ   کس  تاریخ   اور   وقت   پر    سعد   ستارے   زائچہ   کے   سعد   گھروں   میں   ہوں   گے . علم   نجوم   کے   مطابق   قمر . .عطارد ،  مشتری ،  اور   زہرہ   سعد   ستارے    ہیں.  شمش ،  مریخ اور زحل   نہس  ستارے
شروع   میں   انہی   سات    ستاروں   سے  حساب  لگایا   جاتا   تھا .  اس   کے   ساتھ   راس  اور   زنب   کو   بھی  دیکھتے تھے .  داءیرہ   معتدلالنہار   کے   درمیان   منطقه البروج   کا    دایره   ہے   ان    دونوں   دایروں   میں   جانب   شمالی
نقطہ   کو   راس   اور   جنوبی   نقطہ   کو    ذنب   کہتے   ہیں .  آج   کل   ان    ستاروں   کے   علاوہ   یورینس،  پلوٹو   اور نپ  چون  کے   اثرات     کو   بھی   دیکھا   جاتا   ہے . اس   کے   علاوہ      زایچہ   کے   بارہ  گھروں      میں   سے   بعض   گھر    سعد   اور بعض  نحس  ہوتے
ہیں. سعد   ستارہ    نحس   گھر   میں   اچھا   پھل  نہیں   دیتا .  اس   کے   علاوہ   اور   بھی   بہت   سی   باتیں  دھیان   میں   رکھنی   پڑتی   ہیں .  ان   سب   کو   مد  نظر   رکھتے   هوۓ   ایسا   دن   اور   وقت نکالا   جاتا   ہے   جب   ستاروں   کے   ثمرات  اچھے   ہوں. ایسا
وقت   نکالنے  کو   مہورت   کہتے   ہیں     مسلمان   ایسی   باتوں   پر   یقین   نہیں   رکھتے . ہہاں  بعض  لوگ   خصوضأ   فلم   انڈسٹری   والے   نئی  فلم  شروع   کرنے   سے   پہلے   مہورت   ضرور  نکلواتے   ہیں .  ایسے   ہی   ایک  سرکردہ   آدمی   نے   کسی
ضروری   کام   کے   شروع   کرنے   کے   لۓ    پنڈت  سے   مہورت    نکلوائی .  پنڈت   نے   حساب   دن  اور   وقت   بتا   دیا . اس   کام   کے   لۓ   کہیں  دور   جانا   تھا .  سر کردہ   آدمی   نے   پنڈت   کو   ساتھ   لے   لیا،  منزل   مقصود   تک پہنچنے  کے  دو
راستے    تھے .پنڈت   کے   مشورے   سے  ایک   راستہ   پر   چل   پڑے. اس   راستے   میں   ایک   دریا   پڑتا   تھا .جسے     پار   کرنے   کے   لۓ   کوئی    کشتی   نہ   ملی . پنڈت   نے   پھر   حساب   لگایا   کہ   فلاں   جگہ   سے   ہم   دریا   پار  کر   سکتے  ہیں . دونوں
دریا   میں   اتر   گۓ  . تھوڑا   آگے   جا   کر   پانی   گہرا   تھا  . دونوں   غوطے     کھانے  لگے . جو   پونجی   ساتھ   لے    گۓ  تھے  وہ   دریا     برد   ہو   گئی . غوطے   کھاتے   بڑی  مشکل   سے   دوسرے   کنارے   پر   پہنچے  . بے دم   ہو   کر   گر   پزے .  اس  وقت  اس
سر کردہ   آدمی   نے   پنڈت   سے   کہا  کہ   خود  تو  ڈوبے ، مجھے   بھی   ساتھ   لے   ڈوبے  .

اکھان نمبر 8


آپ      رڑھے           ، لوکاں    نوں    متیں 

خود   تو   ڈوبنے    والے   ہو    دوسروں   کو    نصیحتیں   کر    رہے  ہو   کہ کرو  وہ   کرو . تاکہ   ڈوبنے   سے   بچ سکو.

                  تباہی .  کے   دھانے   پر   پہنچ   کر لوگوں   کو نصیحتیں    کرنا   یہ   کرنا ،  وہ   نہ   کرنا . حالانکہ   اگر   وہ   ان   باتوں   پر   عمل   کرتا  تو   بڑی   نوبت   نہ   آتی   . اردو   زبان   میں   اس   کے  قریب   تر   معانی   میں یہ   محاورہ   ہے  “آوروں  کو  نصیحت ، خود  میاںفضیحت “

 
اکھان نمبر 9

     آپنیاں   نہ    دساں           پرائیاں   کر   کر    ہسّاں  
اپنی       برائیاں   اور   خامیاں   بتاتی    نہیں ،   دوسرے   لوگوں   کی   خامیوں   پر    باتیں   کر   کے   ہنستی   /  ہنستا   ہے .
ہر   شخص   اپنے      متعلق   جانتا   ہے   کہ   اس   میں   کیا   خامیاں   اور   برائیاں   ہیں .  اگر     کوئی شخص   دوسرے   لوگوں   کی   انہی   خامیوں   کا   مذاق   اژاۓ   تو   اس

پر یہ   کہاوت  خوب  جچتی   ہے .</p
اکھان نمبر 10.

      آ     بلائی       گل     لگ   
اے   بلا /مصیبت    ، آؤ   اور   مجھ    سے   چمٹ    جاؤ     کسی    مصیبت   یا   جھگڑے    کو ،   جس    سے   بچا   جا   سکتا   تھا ،   خواہ   مخواہ   دعوت    دینا   اور    مصیبت    میں    پڑ   جانے    کے   لۓ   یہ   کہاوت   بولی   جاتی   ہے .  اردو   کا   محاورہ  “آ    بیل  مجھے   مار” اس   کا  صحیح  مفہوم   ادا   کرتا   ہے  .
(جاری   ہے )


Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *